Politica de garanție

1. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992 (vezi aici), Legea 449/2003 (vezi aici) si O.G. 174/2008 (vezi aici). La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu sigiliile si elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu o copie a facturii fiscale si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate consumatorului/solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

2. Perioada de garantie:

2.1. Garantia produselor noi pentru persoane fizice este de 24 luni si 6 luni a accesoriilor aferente (ACUMULATOR, INCARCATOR,CABLU DATE).

2.2. Garantia produselor noi pentru persoane juridice este de 12 luni si 6 luni a accesoriilor aferente (ACUMULATOR, INCARCATOR,CABLU DATE).

2.3. Garantia produselor resigilate difera de cele noi si este specificat la fiecare produs in parte (de obicei este de 6 luni si 6 luni a accesoriilor aferente ( daca nu este specificat altfel).

2.4. Garantia produselor second hand si cele vandute in regim de consignatie este de 6 luni si 6 luni a accesoriilor aferente.

3. In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional) sau produsul nu mai face obiectul garantiei conform termenilor din paragraful nr. 4 de mai jos, consumatorul/solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

4. In urmatoarele situatii,  unitatea de service isi rezerva dreptul de a anula garantia, cat si conformitatea legala a produsului, fara acordul utilizatorului, putand astfel percepe taxe de reparatii, dupa informarea utilizatorului si acceptul acestuia pentru reparatia contra cost:


a).  Defecte cauzate de interventii neautorizate asupra softului si, in special, asupra ROM-ului prin JailBreak, ROOT, FLASH sau alte asemenea actiuni. Acest tip de interventii pot duce la arderea placii de baza a Produsului prin schimbarea parametrilor standard de functionare;
b). Defecte cauzate de manevrarea brutala (ex: defecte cauzate de obiecte ascutite, de indoire sau cadere etc.) sau defecte cauzate de utilizarea incorecta a Produsului ce prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri etc.;
c). Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic;
d). Deschiderea, modificarea sau repararea produsului de catre o alta entitate decat centrele autorizate de service, sau daca numarul de serie al produsului, codul de date al sau numarul IMEI au fost indepartate, sterse, au devenit greu vizibile sau au fost modificate in orice fel;
e). Expunerea produsului la umezeala, la conditii extreme din punct de vedere termic sau la alti factori de mediu, la coroziune, oxidare, daca a intrat in contact cu lichide, alimente sau produse chimice. Activarea senzorului de umezeala sau urmele de oxizi pot duce la scoaterea produsului din garantie, atat conventional, cat si de conformitate;
f).  Pierderea certificatului de garantie sau a documentului de achizitie a Produsului;

5. Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

6. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice. Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.

7. Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

8. La plasarea unei comenzi, Consumatorul atesta, prin bifarea casutei de Termeni si Conditii, ca a inteles, a citit si este de acord cu termenii de garantie, conditiile si politica magazinului, inclusiv cu politica de retur!

  
  

  

Filtreaza dupa brand

  

  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  

  

Marturiile clientilor

 

Multumesc pentru telefon. Este peste asteptari si autonomia bateriei este extraordinara. Va recomand cu placere!

Dinu Nicolae Iulian - Targoviste

Vezi mai multe marturii